23 Aralık 2013 Pazartesi

Herkese Merhaba! Blog hakkında kısa bir önsöz.

Değerli okurlarım,
Bu benim bu blogdaki ilk yazım. Yazı yayınlamaya başlamadan önce öncelikle hepinizi selamlamak istedim. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki bu önsözü kısa tutacağım merak etmeyin. :) Çünkü biz millet olarak önsözleri çok seven, okuyan insanlar değiliz. Bu blogu açmamda ki amacı merak edenleriniz vardır. Amacım, hayatımızın her kısmında etrafımızı objektif bir şekilde gözlemleyerek bazı yargılara varmaya çalışmak. Çünkü benim görüşümce insanı diğer varlıklardan ayıran şey, kodlanmış olarak değil de etrafını sorgulayarak yaşamasıdır. Bu sayede hayatımızın içindeki bazı varlıkların anlam ve önemini anlayıp, onlara ne kadar bağlı olduğumuzu kendimizin gözünde görebiliriz. Bu arada şunu da es geçmeden belirtmek istiyorum; ben bu bloga yazıları yazarken sizlerin de görüşlerini alıp beraber ortaklaşa bir konu üzerinde münakaşa yapıp belli başlı bazı sonuçlara değinmek istiyorum. Güzel fikirlerinizden ve gözlemlerinizden beni mahrum bırakmazsanız çok sevinirim. Blog bilgilerimde bana ulaşabileceğiniz adreslerim mevcuttur. Lafı fazla uzatmadan hayırlı olmasını temenni edip hepinize saygılarımı iletirim. 

Kerim Bilgehan Arbek

1 yorum:

  1. Hayırlı olsun. Hiç yüzyüze gelmedik ama fikirlerini ve yaşının üzerindeki bakış açını her zaman beğendim. Takip edeceğim.

    YanıtlaSil